2014 m. spalio 10 d., penktadienis

JŪSŲ ŠVENTĖS VEDĖJAS

Koks vedėjas geriausias Jūsų šventei?
Atsakymas - geriausio niekada nebūna. Yra tik gerai pasiruošęs vedėjas.

1. Vedėjas Aleksandras  KanajevasVedame vestuves, jubiliejus, krikštynas, įmonių vakarėlius ir kitus renginius lietuvių, rusų ir lenkų kalbomis.Šventę pravedame nuosekliai, linksmai ir žinoma su pačia geriausia muzika.
Mūsų vedamuose renginiuose įspūdžiai ilgam išliks Jūsų prisiminimuose.https://www.youtube.com/watch?v=ckNg0GSBt_8

2. Vedėjas Dainius PalivonasVisada ieškau įššūkių ir nepažįstamų erdvių. Tai kaip treniruoklių salė. Labai mėgstu tai, kas nesikartoja. Vedu  įvairiausius renginius, mokymus, seminarus, taip pat imuosi ir labdaros renginių, ir Kalėdų senelio darbo. Vaikai iš karto pajaučia, kiek esu tikras.
https://www.youtube.com/watch?v=864Fpwhvoz4

3. Vedėjas Evaldas Venskutonis Savo bendravimo su publika įgūdžius tobulinu lyderystės ir viešojo kalbėjimo klube. Esu absoliučiai 100% idėjinis žmogus, todėl man svarbu galvoti, rasti naujas mintis, žaidimus, renginių vedimo būdus, naujus pokštus ir t.t. 7 metų marketingo, reklamos ir pardavimų patirtis karjeroje. Laisvą laiką skiriu įvairių asmeninių ir įmonių švenčių vedimui
https://kasgali.lt/evaldas-venskutonis

4. Vedėjas Andrius Sabaliauskas vedėjas veda įvairius renginius: vestuves, jubiliejus, šimtadienius, išleistuves, įmonių vakarėlius, reklamines akcijas. Renginio vedėjo patirtis 6 metai. Esu linksmas, energingas ir kompetetingas vedėjas, baigiau kultūrinės veiklos vadybos ir renginių organizavimo specialybę, bei socialinio darbo studijas. Įgytos žinios padeda ruošiantis ir vedant renginius. Prieš kiekvieną šventę su užsakovais išsiaiškinu renginio temą ir poreikius paruošių individualų scenarijų ir renginio temą. Mano programoje nauji žaidimai, bei laiko patikrintos atrakcijos, kurios naudojamos šventės metu.  Šventės metu dirbu kartu su Dj – umi Valdu, tad šventę pravesime nuosekliai, linksmai ir žinoma su pačia geriausia muzika.
https://www.youtube.com/watch?v=tD1-w9pGqFo#t=20

5. Vedėjas Marius VasilevičiusNuo mažens stengiausi būti aktyvus ir dalyvauti įvairiausiuose užsiėmimuose, visada žavėjausi teatru, renginių vedimu ir linksmu bendravimu. Šiaip daugelis mano draugų pažįsta mane iš pokštų, kurių nepamirštu savame kasdieniame gyvenime. Mano manymu reikia kuo daugiau juoktis, tik tada sugebėsime reikiamai integruotis į Europos Sajungą. Renginiai vedami lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. 
https://www.youtube.com/watch?v=oXxoBIbv4UQ

Linkime tinkamo pasirinkimo! :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą